سواحل دیدنی استرالیا
نوشته شده توسط : triptravel

دور تا دور استرالیا  با اقیانوس پوشانده شده است. این کشور زیبا، 48 هزار کیلومتر خط ساحلی دارد و اگر به استرالیا بروید هیچ گاه کمبود ساحل را احساس نخواهید کرد و میتوانید یک دل سیر در سواحل دیدنی آن تفریح کنید، عکس بگیرید یا از تماشای این مناظر زیبا در زیر نور آفتاب لذت ببرید. اما پرسشی شاید ذهنتان را درگیر کند.کدام یک از این سواحل از همه بهتر اند؟ ما در این مقاله تعدادی از این سواحل که همانند تکه هایی از بهشت اند را برایتان با دقت فراوانی گردآوری کرده ایم پس با ما همراه باشید. برای تهیه بلیط هواپیما میتوانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

ساحل بهشت سفید – کویینز لند

 

این ساحل در جزیره بهشت سفید واقع شده است و حدود 6 کیلومتر امتداد دارد. افراد زیادی بر این باورند که این ساحل، زیباترین ساحل استرالیا است و اگر این مکان را از نزدیک ببنید، شما هم با آنها هم نظر خواهید بود. اول از همه  باید بدانید که این ساحل خالص ترین شن و ماسه جهان را دارد و 98 درصد آن از پودر سیلیس خالص تشکیل شده که مانند پودر بچه به نظر میرسد. ترکیب شن های این ساحل با آب های لاجوردی دریا چشم ها را به خود خیره میکند، اما محبوبیت این ساحل تنها به علت زیبایی آن نیست. غار ها، تالاب ها و خلیج های کوچک زیادی در این ساحل وجود دارند و گشت و گذار شما را در این جزیره کامل میکنند. همچنین میتوانید در انتهای جنوبی این ساحل یک غواصی بی نظیر را تجربه کنید. برای اینکه بهترین منظره ی این ساحل را مشاهده کنید، به بام موجود در ساحل بروید تا ببینید که سفیدی شن ها، آبی دریا و سبزی درختان چه ترکیب چشم نوازی را پیش رویتان قرار میدهد و تا ساعت ها میتواند شما را محو تماشای خود کند.

 

خلیج فیروزه ای – استرالیا غربی

 

اگر به این ساحل بروید متوجه خواهید شد که شدیدا مستحق نامی است که به آن داده شده است. تجربه حضور در این ساحل مرجانی برای همه بسیار لذت بخش است و از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. این مکان تنها چند متر با صخره ی "نینگالو" فاصله دارد، همچنین محل زندگی بیش از 500 نوع ماهی است و شرایط برای غواصی درآن بسیار مساعد است. شناگران عاشق آب های گرم و کم عمق این ساحل اند و موج سواران نیز میتوانند از موج های روان و آرام این ساحل نهایت لذت را ببرند. خلیج فیروزه ای،  برای کسانی که میخواهد در آرامش آن استراحت کنند و از طبیعت لذت ببرند نیز محل مناسبی است. این ساحل در پارک ملی "کیپ رنج" قرار دارد و ماسه های بکر و دست نخورده ی آن گویی تکه ای از خود بهشت است.

 

خلیج واین گلس – تاسمانیا

 

هنگامی که صحبت از سواحل زیبای استرالیا باشد، شاید کمتر کسی به ایالت تاسمانیا فکر کند اما تنها کافیست که نگاهی به ساحل واین گلس بیا اندازید تا نظرتان به طور کلی تغییر کند. واین گلس به معنی لیوان شراب است و این جزیره به علت آن که منحنی شکل است، این گونه نام گذاری شده. ماسه های سفید، آب های شفاف و یاقوتی رنگ و صخره های گرانیتی صورتی این ساحل، رنگین کمانی از رنگ را پیش رویمان میگذارد. به شما پیشنهاد میکنیم که اگر به آنجا رفتید حتما از مزرعه های اطراف، نوشیدنی و صدف تازه تهیه کرده و میل کنید.

 

ساحل اصلی شهر نوزا – کویینز لند

 

اگرچه سواحل زیادی در کویینز لند وجود دارد اما ساحل اصلی شهر نوزا یکی از محبوب ترین آنها است. این مکان با وجود ساحل طلایی رنگ، آب های فیروزه ای و نخل های زیبایی ای که دارد میتواند بهترین مکان برای عکس های کارت پستالی شما باشد. غریق نجات های زیادی هر روز سال در آنجا مستقر هستند، همنچنین این مکان از نظر امکانات بسیار مجهز است و دقیقا کنار خیابان معروف "Hasting" قرار گرفته است و شما میتوانید در این خیابان خرید کنید یا رستورن های مختلفی را امتحان کنید. ساحل اصلی شهر نوزا رو به شمال قرار گرفته و آب و هوایش بسیار معتدل است و شرایط برای موج سواری در تمام سال فراهم است.

 

ساحل بلینکی – ولز جنوبی نو

 

درست است که بیشتر سواحل زیبای استرالیا در کویینز لند واقع شده اند، اما اشتباه نکنید! ایالت ولز جنوبی نو هم سواحل جذاب زیادی دارد. ساحل بلینکی که در قسمت شرقی جزیره "لرد هو" قرار دارد به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان شناخته شده است. این ساحل در میان Blinky Point و بام Mutton Bird قرار گرفته است، برای موج سواری مناسب است و شن و ماسه های پودری و سفید رنگ، دریای فیروزه ای، تپه های بلند و گل های آفتاب گردان وحشی این ساحل تصویری بسیار زیبا و رؤیایی را برای ما فراهم میکند.

 

ساحل Cable – استرالیا غربی

 

ساحل Cable بدون شک چشمگیر ترین ساحل در منطقه کیمبرلی استرالیا غربی است. طول این مکان 20 کیلومتر است و ماسه های سفید رنگ آن با پس زمینه ی صخره های سرخ در کنار آب های تیره ی اقیانوس هند، زیبایی این ساحل را بر سر زبان ها انداخته است. با اینکه زیبایی این منطقه شما را انگشت به دهان میگذارد و معروفیت آن روز به روز در حال افزایش است،  اما همچنان مثل یک نگین گرانبها در میان سواحل غربی استرالیا میدرخشد. شما میتوانید تمام روز را در سواحل آفتابی این مکان بگذرانید اما ما به شما پیشنهاد میدهیم که حتما شتر سواری در این سواحل را هم امتحان کنید و مطمئن باشید که این تجربه را تا آخر عمر خود فراموش نخواهید کرد.

 

ساحل بوندی - ولز جنوبی نو

 

درست است که ساحل بوندی شلوغ و همیشه پر از توریست است اما این مرکز تفریحی که در شهر سیدنی واقع شده، همیشه نماد زیبایی باقی میماند. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل، روز های وسط هفته است. شن و ماسه های ابریشمی ، امواج بی نقص ، آفتاب گرم استرالیایی ، و مناظر دیدنی این مکان بسیار دیدنی است. به خاطر داشته باشید که حتما غذای دریایی مخصوص استرالیا به نام " فیش اند چیپس" را که معمولا در کاغذ پیچیده شده و همراه با لیمو سرو میشود را بعد از آنکه از شنا برگشتید در ساحل بوندی امتحان کنید.

 

سواحل دیدنی استرالیا

 





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: